تازه هایی از ارتباطات ، فناوری های نو ،موبایل و تبلت

تازه هایی از ارتباطات ، فناوری های نو ،موبایل و تبلت

تازه هایی از ارتباطات ، فناوری های نو ،موبایل و تبلت
تازه هایی از ارتباطات ، فناوری های نو ،موبایل و تبلت

تازه هایی از ارتباطات ، فناوری های نو ،موبایل و تبلت

تازه هایی از ارتباطات ، فناوری های نو ،موبایل و تبلت

بهترین اسمارتفون های طلایی رنگ

 

نمی دانم شما طلایی دوست دارید یا نه؟ من که دوستش دارم. در این پست می خواهیم بهترین اسمارتفون های طلایی رنگ را معرفی کنیم. اینجا درباره اسمارتفون هایی که از طلا ساخته شده اند صحبت نمی کنیم. از گوشیهایی می گوییم که بطور استاندارد طلایی رنگ عرضه می شوند.

روند طلایی کردن گوشی های همراه با عرضه آیفون 5S شروع شد. در واقع آیفون 5S بصورت استاندارد در سه رنگ خاکستری، سفید و طلایی عرضه شد. البته گوشی های طلایی بسیاری قبل از 5S و پس از آن نیز عرضه شد. اما هیچکدام پرچمدار و در خور تحسین نبودند.

اما امسال اکثر پرچمدارها و گوشی های رده بالا علاوه بر رنگ های کلاسیک، رنگ های سفید، خاکستری، سیاه و … نسخه ای طلایی نیز داشتند. اکنون پس از IFA 2014 و گرد و خاک به پا کردن اکثر شرکت ها بهترین زمان است تا در این مقاله بهترین اسمارتفون های طلایی رنگ را معرفی کنیم. به یاد داشته باشید که علایق خود را با ما در میان بگذارید.

نکته: اسمارتفون ها بر اساس حروف الفبای انگلیسی معرفی شده اند.

اپل آیفون 6 و آیفون 6 پلاس

این گوشی نیز مانند نسل قبل خود در سه رنگ سیاه، سفید و طلایی عرضه می شود. همانطور که گفتیم اپل آغاز کننده این راه بود. هر چند که در بعضی از قسمت ها هنوز رنگ طلایی بگار گرفته نشده است. آیفون 4.7 و 5.5 اینچی به صورت طلایی در دسترس است. 

HTC M8

نسخه بعدی گوشی تمام فلزی HTC در ماه مارس معرفی و عرضه شد. این اولین پرچمدار HTC است که بصورت استاندارد طلایی رنگ عرضه می شود. ناگفته نماند که نسخه ویندوز M8 نیز بصورت طلایی موجود است.  

 

هواوی Ascend Mate 7

هواوی Ascend Mate 7 شاید بزرگترین شگفتی IFA 2014 بود. نه بخاطر بزرگ بودن آن. بلکه این گوشی طراحی منحصر بفرد و بسیار باریک دارد. همچنین از پردازنده ای هشت هسته ای و باتری 4100 میلی آمپر بهره می برد. رنگ طلایی این گوشی بسیار زیباست. این گوشی کاملاً فلزی است.

LG G3

G3 اولین گوشی هوشمندی است که بطور گسترده با صفحه نمایش QHD در کل جهان عرضه شد. این یکی از دلایل علاقه مشتریان به این گوشی است. علاوه بر ارائه نسخه طلایی، G3 در رنگ های سفید، سیاه، سیاه و سفید، قرمز و بنفش عرضه شد. البته دو رنگ آخری بسیار سخت یافت می شود.

سامسونگ گلکسی آلفا

آلفا 6.7 میلیمتر ضخامت دارد. این گوشی باریک ترین گوشی سامسونگ به حساب می آید. همچنین برای اولین بار از قاب فلزی در آلفا استفاده شد. آلفا کوچکتر از S5 است. (صفجه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 720p به جای 5.1 اینچی 1080p) گوشی ضد آب است و هم اکنون در برخی از بازارهای اروپا موجود است. باید بگویم که رنگ طلایی این گوشی بطور شگفت انگیزی زیبا و چشم نواز است.

سامسونگ گالکسی S5

بدون شک S5 پرفروشترین گوشی سال 2014 می باشد. همچنین اولین پرچمدار عرضه شده در این سال است. این گوشی در بیش از 100 بازار از سراسر جهان موجود است. غیر از رنگ طلایی آن، رنگ های سیاه و سفید، آبی و سفید نیز موجود است.

سامسونگ گلکسی نوت 4

این گوشی پیشرفته ترین گوشی سامسونگ است. اگر کمی بیشتر بررسی کنیم می بینم پیشرفته ترین گوشی جهان نیز است. مانند S5 و آلفا نسخه طلایی این گوشی نیز عرضه خواهد شد. جدای از اطراف و پشت این فبلت، جلوی گوشی نیز طلایی خواهد بود. از همه مهمتر اینبار قلم مشهور دستگاه نیز همرنگ دستگاه خواهد بود.

سونی اکسپریا Z3

انتظار بر این است که Z3 اواخر این ماه عرضه شود. این گوشی کمی باریکتر و سریعتر از Z2 است. Z3 اولین گوشی طلایی سونی است. تنوع رنگ گوشی های این شرکت خوب است. ولی از رنگ طلایی خبری نبود. ناگفته نماند که Z3 و S5 تنها پرچمدارهای ضد آبی هستند که به رنگ طلایی عرضه شدند.

نظر شما چیست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد