تازه هایی از ارتباطات ، فناوری های نو ،موبایل و تبلت

تازه هایی از ارتباطات ، فناوری های نو ،موبایل و تبلت

تازه هایی از ارتباطات ، فناوری های نو ،موبایل و تبلت
تازه هایی از ارتباطات ، فناوری های نو ،موبایل و تبلت

تازه هایی از ارتباطات ، فناوری های نو ،موبایل و تبلت

تازه هایی از ارتباطات ، فناوری های نو ،موبایل و تبلت

مقایسه گوشی آیفون 6 ، فبلت آیفون 6 پلاس و گوشی آیفون 5S

اپل با ارائه گوشی آیفون ۶ و فبلت آیفون ۶ پلاس سنت شکنی کرد وعلاوه بر این که اندازه صفحه نمایش آیفون ۶ را نسبت به آیفون ۵S ، ۰٫۷ اینچ بزرگتر کرد بلکه با ارائه یک فبلت ۵٫۵ اینچی با نام آیفون ۶ پلاس عملا طلسم چندین ساله خود را شکست و با ارائه یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ عملا شکست در برابر سایر سازندگان اندرویدی را پذیرفت و به نوعی از لج بازی خود دست کشید و پاسخ مثبت به سیل هواداران خود داد

 

فروش اینترنتی انواع برند های گوشی و تبلت با قیمت مناسب  http://www.tabletmobile.ir/ 

اما در این مطلب قصد داریم که هر سه گوشی اخیر اپل را باهم مقایسه کنیم و ببینیم اپل نسبت به نسل قبلی خود یعنی آیفون ۵S چقدر پیشرفت کرده است و آیا ارزشش را دارد از آیفون ۵S به آیفون ۶ یا آیفون ۶ پلاس ارتقا بدهید یا نه ؟

در نگاه جزئی و سریع می توان دید که آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس نسبت به آیفون ۵S نازک تر شده اند و همچنین دیگر خبری از ظرفیت ۳۲ گیگابایتی در این سری نیست و به جای آن ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی را مشاهده می کنیم 

طراحی #اپل آیفون 6 یک طراحی نرم و بسیار زیبا شده است. ارتباطی قوی و مفهومی باید با آن برقرار کرد. شک نکنید زنده این دیوایس مانند آنچه که در تصاویر می بینید نیست و دیدن آن در یک آن دل شما را می برد. آرگونومی بسیار انسان پسند و سنگین، زیبایی را دو چندان کرده است. وزن آیفون 6 پلاس 172 گرم است. برای دیوایسی 5.5 اینچی بسیار عالیست. سایز دقیق این دیوایس 7.1*67*137.5 میلی متر است. ضخامت کم آن زیبایی را دو چندان می کند.

#صفحه نمایش آیفون 6 پلاس 5.5 اینچ با رزولوشن 1920*1080 است. دانسیته آن نیز 401ppi است. #تکنولوژی بکار رفته در #صفحه نمایش LED-backlit IPS LCD است. مطمئناً کیفیتی عالی به ما می دهد. محافظ صفحه نمایش نیز همان یاقوت کبود مشهور است.

مانند آیفون های قبلی از کارت حافظه پشتیبانی نمی کند و در 3 نسخه 16/32/64 عرضه می شود. دوربین آن 8 مگاپیکسل است. در مراسم رونمایی اپل بر روی دوربین بسیار مانور داد. نمی توان اکنون قضاوت کرد. ولی با توجه به توضیحاتی که در کنفرانس داده شد، این دوربین می توانید عکس هایی بسیار با کیفیت حتی در تاریکی به ما بدهد. دوربین جلوی آن نیز 2.1 مگاپیکسل برای عکس های سلفی است.

آیفون 6 پلاس همراه با آخرین نسخه از iOS یعنی 8 عرضه می شود. قدرت دهنده این سیستم عامل پردازنده دو هسته ای A8 با کلاک 1.4 گیگاهرتز است. حافظه رم همراه این پردازنده 1گیگابایت است. در خبرهای قبلی نیز گفتیم که اپل دیگر باید دست از سر یک گیگابایت بر دارد. شاید بگویید که همین کارش را راه می اندازد. پس بیشتر لازم نیست. ولی یک چیز را باید در نظر گرفت. توسعه دهندگان براساس مشخصات دستگاه اقدام به ساخت اپلیکیشن ها و بازی ها می کنند. گیمرها دوست دارند از قدرت بیشتری بهره ببرند. انتظار 2 گیگابایت رم را داشتیم که به حقیقت نپیوست!

آیفون 6 پلاس با قیمت های زیر به صورت قراردادی به فروش می رسد.

 اما برای دیدن جزئیات بیشتر و تفاوت های هر دو گوشی به تصاویر و جدول زیر نگاهی بیاندازید 

 

شما چه نظری دارید؟ آیا انتظاراتتان را برآورد کرد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد